weer terug van vakantie

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Hallo mede-houtwormen,
We zijn weer terug op de basis. Helaas een week eerder dan gepland wegens slecht weer.
Op de terugweg sloeg het noodlot echter toe in Zuid-Duitsland en reed een vrachtauto door de achterdeur (lees caravan) naar binnen.
Nu veel te regelen met de verzekeraars en tegenpartij.
Groet,
Pieter

foto 3.jpg
foto 9.jpg
foto 10.jpg
 

jjjlll

Actieve deelnemer
Verdorie Pieter,
dat is schrikken.
Ik heb de foto's op mijn computer even omgedraaid, zodat ik ze wat beter kon bestuderen.
Hopelijk hebben jullie zelf er niets aan overgehouden.
Sterkte met de afwikkeling

Joep
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Nou Pieter dat was schrikken. Ik vind overigens wel, dat deze vorm van gastvrijheid (kom maar binnen) wel erg ver gaat.
Zien elkaar wel weer.
vr.gr. Jan Pranger.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.689
2.567
Gaanderen
Nou Pieter je engeltje heeft voor je gezorgd. Ik kom net vandaag terug van bodensee/eifel en heb gelukkig geen ongelukken gezien wat wel een uitzondering is.
 

crossbow1958

Actieve deelnemer
22 dec 2013
92
0
Tiel
Hoi Pieter, dit is geen grapje, heel jammer dat dit je moet overkomen, gelukkig geen lichamelijk letsel, sterkte me de afwikkeling, groeten, Evert
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.255
304
Heelsum
Aan de foto's te zien was je er goed ondersteboven van....begrijpelijk. fijn dat het lichamelijk goed afgelopen is... elk jaar hoor je dat dit gebeurd.... bizar dat je een caravan over t hoofd ziet.
 
A

Athanor

Guest
Nou ja zeg, dan kom je op een vreemde manier weer thuis en mag je blij zijn dat er geen persoonlijk letsels is. Ondertussen heb je wel heel veel gedoe waar je natuurlijk ook niet op zat te wachten....

Sterkte en groet van Fons
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.