Werkbank

Nick18

Actieve deelnemer
17 jun 2013
164
15
Mooi project Bert en de uitwerking is vakwerk! Ik ben benieuwd hoe je de foto's hebt gemaakt,
ik krijg er op de een of andere manier zo'n nostalgisch gevoel bij... ;)
 

Bert2

Actieve deelnemer
13 jan 2014
481
1
Holten
Dank voor het compliment Nick.
Nostalgie past bij mijn leeftijd, er staat nog net geen 6 vooraan:)
foto's simpelweg met een iPhone gemaakt.
 

Bert2

Actieve deelnemer
13 jan 2014
481
1
Holten
ben benieuwd hoe je de foto's hebt gemaakt,
ik krijg er op de een of andere manier zo'n nostalgisch gevoel bij... ;)

Mijn zoon wees me erop dat ik een filter op mijn iphone had aanstaan, vandaar dat het "nostalgisch" uitziet denk ik :)
 

Bert2

Actieve deelnemer
13 jan 2014
481
1
Holten
Laatste stappen duren altijd het langst bij me omdat er weer andere zaken tussen komen. Net een raveling in de kap getimmerd voor een Velux dakraam.
Maar terug naar de werkbank/opbergkast.
Alle gereedschap uit de kast gehaald voor de afwerking van de ophangattributen.
Deze geschuurd en 2 keer in de olie gezet:

- - - Updated - - -

Morgen kunnen ze weer " de kast in" en dan is dit project mooi afgerond.

Het heet heeft me ook geholpen wat opruimiger te worden. De vorige werkbank lag regelmatig vol, indien nodig ging er wel eens een spijker of schroef in.
In deze niet......valt me zelfs op dat ik wel eens stofvrij maak met een doek:)
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    52,2 KB · Weergaven: 767

WR1944

Oud hout
....... Het heet heeft me ook geholpen wat opruimiger te worden. De vorige werkbank lag regelmatig vol, indien nodig ging er wel eens een spijker of schroef in.
In deze niet......valt me zelfs op dat ik wel eens stofvrij maak met een doek:)

Dat komt me heel bekend voor. Mijn nieuwe bank heeft na oplevering zeker twee maanden er vrij opgeruimd bijgestaan en ook regelmatig ging de stoffer even over het blad. Maar dat slijt vanzelf. Bij de afronding van een klus maak ik het oppervlak leeg en wordt de vloer netjes aangeveegd. Maar halverwege de klussen is het een gezellige verzameling van materiaal, gereedschap en houtkrullen. En het oppervlak van het blad ziet er uit of het een bomaanslag heeft weerstaan. Ik moet nodig weer een keer het blad vlakken want die 2x4's zijn een heel klein beetje gaan werken.

Maar met de kast heb je een mooi geheel bereikt.
 

stipe

Actieve deelnemer
13 jun 2012
38
0
Nou na jullie overwinning van gisteren heeft deze belg nog een reden jaloers te worden op nederland :) prachtig stuk echt waar!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.