Leve de zon! Vergeet de gutsen en de beitels....

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
ik voel een uitje aankomen met het hele forum in de bus naar italie!!!!

rick

is het overigens geen leuk idee om misschien een dag te organiseren voor de forumleden??
 

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.777
446
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
Dat moet wel een zeer sterke lens zijn, met daarbij een erg felle zon. Het hout begint ter plekke te branden. Ik heb vroeger eens geprobeerd om met een relatief sterke lens papier in brand te steken, dat duurde best even. Maar verhuizen of dr speciaal voor heen gaan, ik peins er niet over. Ik ben meer een kouwe kikker dan heetgebakerd. Ga liever naar Noorwegen. ;)

Rick, ik heb daar ook al vaak over nagedacht, en heb ook al eens tussen de posting door gevraagd wanneer de eerste meeting was. Tis een mooi idee en vast ook wel uit te voeren.
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Als er iemand centraal landelijk bereid is om zijn/haar werkplaats beschikbaar te stellen voor een dagje om wat ideeën/technieken uit te wisselen, onder het genot van een kop koffie, lijkt mij dat ook reuze interessant. :)
 

nan23

Nieuw lid
9 nov 2009
19
0
jpandriesse zei:
Als er iemand centraal landelijk bereid is om zijn/haar werkplaats beschikbaar te stellen voor een dagje om wat ideeën/technieken uit te wisselen, onder het genot van een kop koffie, lijkt mij dat ook reuze interessant. :)


ik doe mee! :mrgreen:
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Forumleden.
Het is wellicht goed de discussie/"aanmeldingen"/suggesties voor plaatsen inzake een forumdag te houden onder het reeds bestaande hoofdstuk "forumdag". Anders smelt de forumsneeuw weg onder de Italiaanse zon.
Groeten uit Lemmer.
http://www.arstorno.nl
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.