ladegrepen

bas

Actieve deelnemer
4 mrt 2008
110
0
hallo,
voor een tafel met laden die ik aan het maken ben, ben ik op zoek naar grepen zoals op de bij gevoegde foto.
alleen moet de breedte zo'n 10 centimeter zijn (kleineren van +/- 7 cm heb ik al gevonden).
heeft iemand een idee??
bas

Attached files
 

Tjeerd

Actieve deelnemer
22 apr 2008
438
56
bas zei:
...moet de breedte zo'n 10 centimeter zijn (kleineren van +/- 7 cm heb ik al gevonden). heeft iemand een idee??
bas
Ha Bas,

kijk eens op http://www.jancos.nl Mooie foto's, zodat je hun spul goed kunt bekijken.
Daar heb ik ook zaken mee gedaan. Mooi dat je daar als particulier terecht kunt en via internet kunt bestellen. Je kunt ook naar hun winkel gaan.
Succes ermee.
 

bas

Actieve deelnemer
4 mrt 2008
110
0
bedankt voor je snelle reactie!
op mijn speurtocht was ik deze site ook al tegen gekomen, een erg duidelijke site voor meubelbeslag trouwens!!
maar ook hier hebben ze de grepen die ik wil in een kleinere uitvoering.
bas
 

Tjeerd

Actieve deelnemer
22 apr 2008
438
56
bas zei:
bedankt voor je snelle reactie!
.........maar ook hier hebben ze de grepen die ik wil in een kleinere uitvoering.
Bedoel je nou dat ze die daar niet hebben?
Dan nog een andere
http://www.weijntjes.nl
 

bas

Actieve deelnemer
4 mrt 2008
110
0
ik heb zo langzamerhand alle sites met handgrepen al Gehad.
maar ik heb nog niets kunnen vinden wat ik mooi vind.
als de maat goed is dan is de kleur of het model wel weer fout.
er zit een meubelmakerij bij ons in de buurt, ik denk dat ik daar van de week maar eens aan ga.
misschien dat die wat heeft of kan bestellen.
bas
 

bas

Actieve deelnemer
4 mrt 2008
110
0
hallo,
na lang zoeken toch eindelijk grepen gekocht.
zijn iets anders dan naar waar ik op zoek was, maar wel erg mooi!
ik heb ze besteld bij interieurbeslag.nl. gister besteld, vandaag al ontvangen!!
en de schroefjes (antiek messing) zaten er ook bij!!
bas
 

bas

Actieve deelnemer
4 mrt 2008
110
0
deze grepen zijn het geworden. zijn in het echt mooier dan op deze foto.

Attached files
 

WR1944

Oud hout
Ik ben het helemaal met je eens. Het aanbod in Nederland is heel schraal. Als ik in het buitenland ben, loop ik altijd gereedschap- of doe-het-zelfzaak binnen. Dan sta je versteld van het aanbod. Vaak koop ik een paar dingen, alleen maar omdat ze zo handig zijn en ik er absoluut nog geen toepassing voor heb.
Hier in Amerika hebben ze bijvoorbeeld deze grepen in verschillende maten in het schap liggen bij Home Depot, een soort Hornbach. Toevallig is de huiskleur ook oranje.
Bij betere zaken is het aanbod nog groter.
Ik denk dat je in het algemeen flink moet Googlen en dan maar hopen dat ze een beperkte bestelling verschepen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.