Statistieken van ons Houtbewerkersforum!!

baas oud

Administrator
3 jan 2008
56
3
Hallo beste bezoekers van woodworking.nl

Het forum is nu ruim een maand actief, sinds 3 maart 2008 om precies te zijn. Op 20 maart heb ik Google Analytics geinstalleerd om wat beter inzicht te krijgen in het gebruik van het forum en wat er zo op de achtergrond allemaal gebeurd. Ik moet jullie eerlijk bekennen dat e.e.a. de verwachtingen ruim overtreft, waarvoor mijn meer dan hartelijke dank!!!

Sinds 21 maart hebben we 600 unieke bezoekers gehad, daarvan hebben 44 zich geregistreerd (3 users stammen uit de test periode) met als hoogtepunt donderdag jl. toen er 11 tegelijk online waren, dwz gasten en geregistreerde gebruikers. Het gemiddelde bezoekersaantal is de hele afgelopen week net boven de 100 unieke bezoekers per dag!!

Ook geweldig is het om te zien dat er onder de geregistreerde bezoekers een aardige verscheidenheid bestaat uit hobbyisten, professionals en een (zo bleek vanmorgen) zeer betrokken leverancier. Sommige van deze forumleden hebben ook zelf een website, met de meest mooie dingen er op, en van 1 weet dat zijn bezoekersaantal omhoog geschoten is, sinds er op ons forum melding van is gemaakt. Dat zijn allemaal buitengewoon positieve geluiden en ik reken om ieders medewerking om ons forum verder uit te bouwen en tot een echt kenniscentrum te maken voor de houtbewerkers die de Nederlandse taal machtig zijn. Blijf ook vooral ideen posten in de rubriek "verbeteringen", want het begin is goed, maar het kan nog beter!!

Nogmaals mijn hartelijke dank voor jullie bijdragen en nog heel veel fijne uren op dit forum, maar vergeet de werkplaats niet. De computer is leuk, maar er gaat niks boven de werkplaats.
 

jelmer

Oud hout
10 jan 2009
2.615
1.134
Fryslân
Ik was wat oude topics aan het doorspitten, en kwam deze post tegen.

Sinds 21 maart hebben we 600 unieke bezoekers gehad, daarvan hebben 44 zich geregistreerd (3 users stammen uit de test periode) met als hoogtepunt donderdag jl. toen er 11 tegelijk online waren, dwz gasten en geregistreerde gebruikers. Het gemiddelde bezoekersaantal is de hele afgelopen week net boven de 100 unieke bezoekers per dag!!

Dan zijn de tijden toch wel een beetje veranderd :)(y)
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Wel leuk he die oude data. Vorig weekend passeerden we 27.000 geregistreerde forummers en 28 duizend onderwerpen. In die week daarvoor hadden we een dag met 20 nieuwe forummers. Nu een week later op maandag 8 februari hebben 27.078 forummers en 28.086 onderwerpen. We hebben vooral veel lezers en reageren valt ons houtbewerkers niet altijd mee. Heb wel eens een schilder en teken forum voor vrouwen gezien met maar een paar duizend deelnemers maar over de miljoen berichten.

Ons forum doet het gewoon goed, met vooral veel begrip voor startende houtbewerkers en veel onderling respect. De forumsoftware neemt nu 33 Gb aan diskruimte in beslag en de website heeft per maand 143 Gb data verkeer te verwerken... Het forum wordt per maand bijna 150 duizend keer bezocht en sinds een paar maanden meer door mobiele apparaten zoals telefoons en tablets, als door laptops en pc's.

Doe we toch goed met elkaar!

jaap
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
Wel leuk he die oude data. Vorig weekend passeerden we 27.000 geregistreerde forummers en 28 duizend onderwerpen. In die week daarvoor hadden we een dag met 20 nieuwe forummers. Nu een week later op maandag 8 februari hebben 27.078 forummers en 28.086 onderwerpen. We hebben vooral veel lezers en reageren valt ons houtbewerkers niet altijd mee. Heb wel eens een schilder en teken forum voor vrouwen gezien met maar een paar duizend deelnemers maar over de miljoen berichten.

Ons forum doet het gewoon goed, met vooral veel begrip voor startende houtbewerkers en veel onderling respect. De forumsoftware neemt nu 33 Gb aan diskruimte in beslag en de website heeft per maand 143 Gb data verkeer te verwerken... Het forum wordt per maand bijna 150 duizend keer bezocht en sinds een paar maanden meer door mobiele apparaten zoals telefoons en tablets, als door laptops en pc's.

Doe we toch goed met elkaar!

jaap
Is maar net iets meer topics dan forummees, voor mijn gevoel zou het toch wel meer zijn dan 1.... leuk die statistieken. Je mag trots zijn als starter van dit moois Jaap... vanuit mij in ieder geval hartgrondig bedankt, ik heb er veel plezier aan, soms een periode meer soms minder maar de sfeer is prima al die jaren en dat zegt iets over de houtbewerkers denk ik.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.