gezocht ontwerp ligbed

A

Athanor

Guest
Hallo Koen,

Je zou eens kunnen beginnen op de site van Fine Woodworking, met name in de Gallery kun je wellicht voorbeelden vinden die je inspireren om (misschien?) zelf een ontwerp te maken. Voor mijn tuintafels kijk ik eerst veel om me heen en maak dan zelf een ontwerp. Mijn tuinbank heb ik aan de hand van een artikel uit een houtblad gemaakt, het voorbeeld vrij vertaald naar een eigen werktekening en vooral ook inches omrekenen naar metrisch stelsel :roll:

Link naar de gallery: http://www.taunton.com/finewoodworking/Gallery/GalleryHome.aspx

Succes!
Fons
 

guido

Actieve deelnemer
3 aug 2008
220
0
www.guidokauer.nl
ik heb niet al te lang geleden een ontwerp vanuit een boek gecopieerd. ik zal het eens opzoeken en inscannen voor je.

*EDIT*: geef me even je email adres door via de link "contact" op mijn site. dan stuur ik hem op.
 

zuma

Post veel
20 jan 2009
974
2
Gouda
Als ik me niet vergis zwerft er op het net ook een ontwerp van een tuin ligbed rond van Festool. Een simpel ontwerp om je zelf eens flink uit te leven met Festool frees e.d. Maar dat kan uiteraard ook met ander gereedschap!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.