Milwaukee accuboor

hanske

Actieve deelnemer
1 sep 2010
39
0
Heeft iemand ervaring met milwaukee accu gereedschap?We hadden op het werk een demo liggen 12 volt 3AH accu.10mm stalen boorhouder.Voelde wel fijn compact aan best wel licht en lekker in de hand.
Zou prive ook een nieuwe willen hebben.Maar hoe bevallen ze in praktijk na een tijdje?
 

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Heb er zelf geen ervaring mee, maar ik lees regelmatig op Amerikaanse forums en daar komt steeds naar boven dat Milwaukee lang geleden zeer goede kwaliteit was, maar sinds dat het door een Chinese firma is overgekocht en nu voornamelijk "made in china" is, is de kwaliteit lichtjes tot zwaar naar beneden gegaan naargelang het soort gerief.
Ik zou dan nog voornamlijk wegblijven van alles met een accu want bij de Nicd generatie gingen ze amper een jaar meer, en dat valt buiten de garantie.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.670
2.554
Gaanderen
Ik heb er een uit 2009 18v met een 3ah en 1.5ah accu. Ik heb deze verkozen boven de festool machines van dat moment. Redenen lekker licht (voor een 18v) Krachtig. Heb dit jaar op een beurs nog even gewerkt met een 12v type met een heel hoog koppel en was onder de indruk. Ook kan je zien of de accu's vol zitten.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.