scheppach combi met aanbouw Hoe??

gandel69

Actieve deelnemer
6 apr 2008
401
10
Diepenveen
www.kekkek.nl
Vandaag heb ik mijn "nieuwe" HMC3200CI gehaald. De aanbouwdelen freestafel (TFE-30) en langgatboor (LBE-16) heb ik al langer in bezit en die wilde ik er vanavond op zetten om te proberen. Helaas lukt het mij niet.
Op mijn ((oude) HMC2600 zette ik de vandiktetafel op 3,5 cm en dan kon ik de aanbouwdelen er gemakkelijk aan hangen. Bij mijn nieuwe machine kan de vandiktetafel niet zover omhoog omdat de metalen kap voor de stofafzuiging in de weg zit.
De vlakbanktafel opklappen is geen optie, want dan kan het aanbouwdeel niet meer aan de machine gehangen worden.
Overigens kan de LBE16 er wel aangehangen worden, maar dan zit de boorkop wel erg ver boven de tafel van de langgatboor (zo'n beetje tegen de bovenrand van het gat in de LBE16) en is daarmee voor mij niet werkbaar (ik doe niet zoveel met balken ;) )
En ook de TFE30 kan ik er aanhangen, maar dan moet ik de vandiktetafel op 8,5 cm zetten (hij valt dan precies in de tweede rij gaten) echter is het perlon riempje dan veel te kort :?:

Kortom, wie weet hoe het moet??
Een gebruiksaanwijzing van de HMC3200 zou ook welkom zijn.

gandel
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.