Trend verlengstuk

Geertg

Actieve deelnemer
5 okt 2008
285
0
Lembeke
Zelf gebruik ik een verlengstuk van bij Axminster op m'n Trend bovenfrees, ik heb er nog geen brokken mee gehad, maar het hangt natuurlijk af hoe agressief je freest.Ik gebruik het vooral om een patroon te volgen met freesjes voorzien van rollagers waarbij de bovenfrees onder de freestafel hangt.
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Ik heb de Trend die is geschikt tot maximaal 18000 toeren (soms staat er een hoger toerental bij de aanbieders). Deze kost wat meer dan die van Axminster maar die heeft volgens mij alleen een schacht van ½ “ (weet niet zeker) En dat is waarschijnlijk niet de maat van je spantang, die van Trend kan je in meerdere variaties kopen.

Soms eerst even op de Engelse site kijken want daar staat (nu nog) veel meer op dan op de Nederlandse site. ik gebruik het ook alleen in de freestafel en tot nog toe geen problemen maar nog te weinig gebruikt om er over te schrijven.

En alweer,ik heb geen connecties met het Nederlandse bedrijf maar wel goede ervaringen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.