100mm slang

ik zoek afzuigslang van 100mm diameter

heb al vele bedrijven gevonden maar zie het neit echt zitten om bijna 30 euro per meter te betalen
heb ongeveer 8-10 meter nodig schat ik dus dat zou erg kostbaar worden

weet iemand waar ik deze slang tegen een redelijke prijs kan kopen?
 

avos

Post veel
10 nov 2008
770
115
omg Haarlem
Hoi, kijk eens in de webshop van Felder/Hammer. Uit mijn hoofd kost het daar rond de €15,- p/m1 Ik heb er destijds zelf ook besteld, alles prima geregeld en prima slang.
 

Tureluur

Actieve deelnemer
11 jan 2011
27
0
Ik was het laatst ook al gaan zoeken en kwam hier uit http://www.tendotools.com/documents/catalog/stofafzuiging/tendoflex.xml?lang=nl voor 12 euro per meter incl. btw.
Bij 10 meter loont dat nog wel. Ik ben er wel achter dat de duurdere slangen vaak een dikkere wand hebben en zoals die van felder van polyurethaan zijn (wat veel sterker is). Pvc wordt op den duur behoorlijk hard. Ik heb nu een hbm slang, die doet het ook best ok. Die is 15 euro per meter.
Mocht je nog iets goedkopers vinden, dan hoor ik dat graag!

mvg
Arthur
 

Creatief_Met_Hout

Actieve deelnemer
2 jul 2010
244
0
Er bestaat ook flexibele luchtafvoerslang van kunststof 100mm.
Heb geen idee of dit bruikbaar is, maar van de prijs zul je niet schrikken. ca 3,50 per meter.
 
ik bedoelde dat die prijs voor 30 meter te mooi om waar te zijn is
14 euro per 30 meter dacht ik eerst dus

maar het is idd nog een redelijke prijs vergeleken met andere sites
moet nog even gaan kijken wat ik precies nodig heb
ik moet een paar stukken van 100 en een paar van 80mm hebben om een goede aansluiting te krijgen op bijvoorbeeld de vlakvandikte
 

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Misschien is dit wat voor je?

MP Advertentie: 503731877 houtmot afzuig slang 100mm - 4,5 Mtr € 40,00
je kan ook de helft 2,25 Mtr voor € 20,00 kopen.

Mvg,

p.s. zag dit toevallig en heb er geen binding mee.
 

TH0M

Actieve deelnemer
9 sep 2010
664
29
Arnhem
Weet niet tot welke diameters het gaat, maar zag laatst bij Intratuin vijver slangen voor een best gunstige prijs. Mischien een optie?
 

janvandijk

Actieve deelnemer
1 okt 2008
342
2
buitelaar heeft ze, en babtist ook voor een schappelijker prijs als ze op je afzuiger passen
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.