Metabo TKHS 315 C 2.0 kW Tafelcirkelzaag

Remco Holtkamp

Nieuw lid
2 nov 2011
7
0
ik wil de Metabo TKHS 315 Tafelcirkelzaag gaan aanschaffen maar je kan er niet hele brede stukken op zagen. dus was mijn vraag of iemand ervaring mee heeft om er een tafel naast te zetten dat je bredere stukken kan zagen?

Gr Remco
 

peterderooij

Actieve deelnemer
7 sep 2008
584
0
Hoi Remco,

Ik heb er geen ervaring mee, maar je weet dat dit een optie is die je mee kan bestellen? Kost je wel zo'n 2/3 van de prijs van de zaagtafel zelf.

Hou er ook rekening mee dat dit een bouwzaag is en geen precisiewerk levert, het zou niet mijn eerste keus zijn als ik b.v. meubeltjes zou willen maken (ik herinner me het nachtkastje wat jij een tijdje geleden liet zien in een ander topic).
 

Remco Holtkamp

Nieuw lid
2 nov 2011
7
0
oke bedankt voor het advies weet je dan misschien een andere circle zaag tafel die wel geschikt is om nauwkeurig te zagen en mijn budget is ongeveer 500

Gr Remco
 

peterderooij

Actieve deelnemer
7 sep 2008
584
0
Bij mijn vorige post ben ik uitgegaan van de beschrijving die op kruis.nl te vinden is. Misschien zijn er gebruikers van deze machine die hun ervaringen kunnenn delen?

Zelf heb ik een elektra beckum uit 1996 (het type weet ik niet uit mijn hoofd, maar hij is een stuk kleiner dan de zaag die wil(de) aanschaffen) die heel precies is en als een zonnetje loopt. Verder heb ik te weinig ervaring met andere zaagtafels om je te kunnen adviseren. Hopelijk zijn er anderen die je verder kunnen helpen.

In de tussentijd zou je in dit topic kunnen kijken waarin iemand dezelfde vraag stelde met ongeveer hetzelfde budget, hier lees je o.a. dat je voor dat budget misschien ook kan uitkijken naar een goede tweedehands machine.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.