Combine houtbewerkingsmachines

TH0M

Actieve deelnemer
9 sep 2010
664
29
Arnhem
Hoi Allen,

Ik ben op zoek / nieuwsgierig naar een leuke combinatie machine voor mijn beperkte ruimte. Tijdens het zoeken kwam ik op het volgende product uit.

Dit is een machine van de chinese fabrikant Burt, http://www.burt-group.com.cn

De machine waar ik mischien interresse in heb: http://www.burt-group.com.cn/Html/20100 ... ct400.html

Zo op het eerste gezicht voldoet deze aan wat ik ongeveer zoek. Kent iemand een europese importeur van deze machines?

Alavst bedankt,

Thom

Attached files
 

peterderooij

Actieve deelnemer
7 sep 2008
584
0
Hier (denk ik). Heeft hetzelfde typenummer, is een combinatie, maar ziet er nog Chineser uit dan het Chinese model uit je foto. Kosten: zo'n €3250.

Review: hier
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.485
954
Riemst
Waarschijnlijk gaat de machine van mijn vader binnenkort verkocht worden. Het is een Lurem C26 van ongeveer 10 jaar oud in prima staat. Motoren zijn monofasig 220 volt. Moet nog even met mijn zussen overleggen voor het definitief is (en over de prijs). Wordt vervolgd.
 

nol

Actieve deelnemer
2 jan 2009
163
6
Hoi Thom als ik jou was zou ik eens op marktplaats kijken naar een 2e handse Robland machine. Lijkt me een heel wat betere en vooral betrouwbaardere investering en wat de prijs betreft scheelt het ook nog eens de helft. Kun je gelijk wat frezen, zagen of andere atttibuten bij kopen (voor zover deze nog niet bij de machine zitten). Zeker als je met wat zwaardere planken/balken aan de slag gaat, wat je plannen zijn begreep ik, zou ik niet voor de chinees kiezen.

succes nol.
 

TH0M

Actieve deelnemer
9 sep 2010
664
29
Arnhem
Hoi Nol,

Bedankt voor je bericht, ik heb marktplaats bekenen, en dit is inderdaad wat ik zoek. Er stond nu nog niks bij waar ik meteen op wil reageren, maar ik hou het in de gaten!

Bedankt,
Thom
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.