Bezoek aan Andrew Crawfort, Fine Boxes

hemski

Actieve deelnemer
31 mrt 2008
281
2
Ben tijdens mijn UK trip langs geweest bij Andrew Crafort van Fine-boxes.com.

Jaap en Sergej waren ook al een keer langs geweest en als ik het goed begrepen heb is Dopeling er ook al eens geweest.

De beste man heeft werkelijk een idyllische werkplaats. Prachtig gelegen, met een open haard, lekker gezellig en hij maakt prachtige kistjes. Hij is echt een soort modelmaker. Zijn kistjes zijn zo ook opgebouwd, me veel fineerwerk en ander inlegwerk. In de toekomst wil hij zich meer gaan richten op het geven van cursussen. Is echt een aanrader!!!

dus even kijken op http://www.fine-boxes.com/index.php

Attached files
 

schrijnwerker

Actieve deelnemer
11 aug 2008
543
56
Oostzaan
Ik heb de slideshow even bekeken maar dat zijn echt hele mooi kistjes.
Daar wordt je als amateur toch wel jaloers op.
Ik heb deze lionk maar meteen aan de favorieten toegevoegd.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Mooie foto's Hemski, de man is nog niks veranderd, afgezien van die poef op zijn hoofd. Hij heeft een levertijd van meer dan een jaar, zo veel vraag is er naar zijn prachtige produkten! Wat ik helemaal geweldig vond, was de toegankelijkheid, de openheid en tijd die hij nam voor ons bezoek. In jouw geval kan ik me ook voorstellen dat hij vereerd was met het bezoek van een eerste prijs winnaar!! :lol:

jaap
 

honda

Nieuw lid
30 jan 2009
2
0
hemski zei:
Ben tijdens mijn UK trip langs geweest bij Andrew Crafort van Fine-boxes.com.

Jaap en Sergej waren ook al een keer langs geweest en als ik het goed begrepen heb is Dopeling er ook al eens geweest.

De beste man heeft werkelijk een idyllische werkplaats. Prachtig gelegen, met een open haard, lekker gezellig en hij maakt prachtige kistjes. Hij is echt een soort modelmaker. Zijn kistjes zijn zo ook opgebouwd, me veel fineerwerk en ander inlegwerk. In de toekomst wil hij zich meer gaan richten op het geven van cursussen. Is echt een aanrader!!!

dus even kijken op http://www.fine-boxes.com/index.php
Hemski .mooie site hier echt super gaaf ,
nog bedankt voor je mooie lintzaag ben er blij mee .
als het mag wil ik een keer komen kijken als je annt werk ben kan wel wat tips gebruiken

mvg pierre .
 

honda

Nieuw lid
30 jan 2009
2
0
hemski zei:
Pierre,

geweldig man! Je bent van harte welkom.

Misschien kan je mij een keer bellen als je gaat werken ?
ik neem wel koffie mee en een koekje :lol:
gr pierre
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.