bezoek aan Classic Handtools

hemski

Actieve deelnemer
31 mrt 2008
281
2
Ben gisteren op bezoek geweest bij de mannen van Classic Handtools.

Was een mooie ervaring. Met name gesproken over Lie-Nielsen, Chris Vesper, Blue Spruce, Veritas, Rob Cosman, Konrad Sauer, Hock, Holtey, Auriou, Bridge City etc etc. Over hun onderlinge relaties, wat ze beweegt en natuurlijk ver hun fatastisch mooie producten. Mike Hancock is de eigenaar van Classic Handtools en spin in Brits/Amerikaanse/Canadese/Australische woodworking web. De beste man kent werkelijk iedereen. Alex Primmer doet met name de winkel en de internet verkopen. Ze zijn onlangs verhuisd en de winkel was nog verre van klaar (erg koud binnen, geen verwarming), maar dat deed er blijkbaar niet toe want ik ben er uren blijven hangen. Die Mike raakt niet uitgepraat en is een mooie kerel.

Voor Nederland liggen er ook mogelijkheden. Volgend jaar wordt Wesonbirt weer georganiseerd (Festival of the Tree) met 15000 bezoekers in 4 dagen en Mike wil zelf ook nog ten minste 1 festival organiseren in de buurt van Ipswich. Met name dat laatste festival zou voor de Nederlanders makkelijk haalbaar zijn met de boot en auto's. Daar horen jullie binnekort meer over!!!! ;)

Attached files
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
rickkoorman zei:
De oudere posts zijn soms erg leuk om te lezen. Dit lijkt me ook wel een leuk forumuitje!!

Hallo Rick

GAAN WE UIT ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Wanneer en waarheen. zet mij maar op de lijst :)

Eeen nieuwe forumdag is natuurlijk ook heel leuk om te organiseren, maar waar en waneer?

Hartelijke groet Hugo
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.