scharnieren

Tijntje

Actieve deelnemer
19 mei 2010
86
0
Ik heb 4 keukenscharnieren nodig voor de buitenste 2 deuren. Deze moeten zegmaar een extra omklap hebben dat ze niet haaks op de kast open gaan maar nog een slag veder.

Waar zijn deze te koop?


Uploaded with ImageShack.us

Alvast bedankt. Martijn
 

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Bij elke goede meubel- garnituur leverancier. Ze worden ook wel 170 graden schanieren genoemd. Omdat ze, inderdaad 170 graden open kunnen en niet zoals de 'haakse' die 110 graden open gaan.
 

ironmikie

Actieve deelnemer
16 nov 2009
332
0
Je kunt anders eens kijken bij een Hornbach filiaal. Daar heb ik ze ook gekocht. Ik wilde ze gebruiken voor 2 hoekkasten, maar het "veerpunt" is te ver weg. Met andere woorden: de deurtjes sluiten niet omdat ik het scharnier net niet ver genoeg kan dicht doen. Daarvoor ben ik nog opzoek naar en alternatief.
 

dreetje

Nieuw lid
28 feb 2010
5
0
www.debovensteplank.com
Op http://www.meubelbeslagshop.nl zijn de meest gangbare merken professioneel meubelbeslag per stuk ( ! ) te kopen. Levertijden redelijk snel en goede prijzen voor mooie kwaliteit.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.