tafel zebrano

berke

Actieve deelnemer
31 mrt 2010
52
0
Beste forumlieden, ik ben momenteel mijn tafel aan het monteren, maar heb nog enkele vraagjes; tussen de lange regels heb ik nog 3 dwarsbalkjes voorzien en deze wil ik schroeven tegen opgelijmde stukjes aan de binnenzijde van de regels, mogen deze vastgeschroefd of moeten deze ook kunnen werken? door deze dwarsbalkjes heb ik gaten geboord van 7,5mm waardoor schroeven komen met een schroefdraad van 4,5mm, is dit voldoende om het blad in de breedte te kunnen laten werken? ( in elk balkje zitten 5 gaten geboord) verder hang ik het blad nog vast met houten klosjes. Graag jullie visie hierop.

g
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Een tekening of foto's zouden je vraag wat inzichtelijker maken. Maar zoals ik je begrijp zou ik sleufgaten voor de schroeven maken, dan kan de boel toch een beetje bewegen.

jaap
 

berke

Actieve deelnemer
31 mrt 2010
52
0
Hierbij enkele foto's van mijn tafel. Ik heb de tafel al gemonteerd.

Ik heb het blad enkel vasthangen op de klosjes en voorlopig laat ik het blad los liggen. Ik weet nog niet of ik het blad op de dwarsbalken ga vastschroeven. Ik wacht nog een winter af.

Groetjes
Kris

Attached files
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.