HMC Amsterdam

alm

Actieve deelnemer
9 mrt 2010
36
0
Ik ben afgelopen zaterdag naar de open dag van het HMC in Amsterdam geweest.
Helaas kon niemand me precies uitleggen wa tde kosten zijn. Wel kreeg ik een staatje mee met kosten maar dat verschilde naar wat mij verteld werd en wat ik een tijdje geleden op de site stond.
Zelf na mail contact met de school heb ik nog geen antwoord. :?:

Weet iemand hier op het forum hoe het in elkaar zit?
Dus wat de kosten zijn, boeken, lesgeld, gereedschap en kosten van het materiaal.
En misschien nog een domme vraag maar zijn de vakanties voor de deeltijd opleiding gelijk aan schoolvakanties.

Thx alvast voor antwoorden..

Alm
 

alm

Actieve deelnemer
9 mrt 2010
36
0
Niemand hier die iets weet??
Wat een geheimzinnige school dan...

Ik wacht het nog even af..
 

August

Actieve deelnemer
22 apr 2009
134
0
Alm,

Als ik het me goed kan herinneren is er in ieder geval 1 gebruiker van dit forum die lessen volgt op het HMC namelijk Guido Kauer.

Wellicht geeft een pm zijn kant op je de benodigde info.

Groet,

Ralph
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
ik zit zelf op HMC Rotterdam. de koste verschillen per opleiding, ik kan niet precies zeggen wat is wel dat een gereedschap set voor Bol4 350 euro koste. en over die vakanties kan je het beste een pm sturen naar Tjalling hij is docent op het HMC Rotterdam en geweest op Amsterdam, misschien weet hij ook meer over die koste staat

Jeffrey
 

Houten Klaas

Actieve deelnemer
1 feb 2009
83
0
Pffff Alm,
Dingen hebben tijd nodig, dus ook antwoorden. ;) Ik lees je bericht nu pas en kan je antwoord geven.
Ik zit op het HMC Amsterdam en ben dit jaar begonnen.
Als je hier info over wilt moet je Concepta Anakotta aanspreken/mailen/bellen. c.anakotta@hmcollege.nl

Er is een gereedschapset te kopen en die kost 320 euro. Die hoeft je niet te kopen, je mag ook met eigen gereedschap werken.
Per dagdeel betaal je ongeveer 500 euro. Ik ben in totaal 1000 euro kwijt voor één dag in de week, voor een heel schooljaar. Daarnaast vragen ze nog een bedrag voor syllabi, stofjas, instructies, hoorcolleges, etc. En dat bedrag ben ik even kwijt. (De werkelijke lijsten liggen bij de boekhouder, vandaar). En dan betaal je nog eens 200 euro voor de boeken.

Voor de machinale instructies 1 en 2 krijg je hout van school. Dat heb je al betaald in die bijdrage voor syllabi, etc. De rest moet je zelf kopen, dat kan op school en anders: waar je wilt.

Schoolvakanties zijn helaas ook voor deze school en óók voor de deeltijders, schoolvakanties. Ik was op die vrijdagen graag doorgegaan, zoals komende vrijdag.

Exacte bedragen kan ik je nu dus niet geven maar de bedragen hierboven wijken misschien een paar tientjes af. Kan dus niet voor je nazoeken wat de bijdrage voor syllabi, etc. is. En ik kan ook geen indicatie geven.

Hoop dat je hier iets mee kunt.
vr. grtn Bart
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.