slijpen

dopeling

Actieve deelnemer
16 mrt 2008
447
6
Arnhem
Een heel erg interessant artikel over slijpen.
Is het niet voor de tekst dan wel voor de fotoos.
copy en paste, kopiëren en plakken dus in Google

http://www.mse.iastate.edu/fileadmin/ww ... state.edu/
 

dopeling

Actieve deelnemer
16 mrt 2008
447
6
Arnhem
En dan is het ook nog de verkeerde link ook. Tsjonge jonge wat een zooitje. Dan probeer ik het weer helemaal opnieuw. Wat je zou moeten zien zien is een artikel met 55 paginaas tekst met fotoos. De fotoos zijn elektronenmicroscoop-opnamen (of dergelijke) van de snede van een mes bij gebruik van verschillende slijpgereedschappen.

Wellicht weer "copy en pasten" in Google zoekvenster.

http://www.mse.iastate.edu/fileadmin/ww ... ShExps.pdf

overigens vind ik de verkeerde link ook wel interessant maar een beetje buiten het kader.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl

houtmannetje

Actieve deelnemer
27 mrt 2008
270
0
houtmannetje.nl
dopeling zei:
En dan is het ook nog de verkeerde link ook. Tsjonge jonge wat een zooitje. Dan probeer ik het weer helemaal opnieuw. Wat je zou moeten zien zien is een artikel met 55 paginaas tekst met fotoos. De fotoos zijn elektronenmicroscoop-opnamen (of dergelijke) van de snede van een mes bij gebruik van verschillende slijpgereedschappen.

Wellicht weer "copy en pasten" in Google zoekvenster.

http://www.mse.iastate.edu/fileadmin/ww ... ShExps.pdf

overigens vind ik de verkeerde link ook wel interessant maar een beetje buiten het kader.

hmmm beetje vreemd

Ik heb de eerste link gegoogeld zoals je in de starter beschreef en kreeg de pdf met allemaal fotos van verschillende manieren van slijpen ik heb nog geen tijd gehad om het goed door te nemen

toen las ik de reactie over niet kunnen downloaden, toen heb ik hetzelfde gedaan als de eerste keer alleen in plaaats van openen heb ik het opgeslagen en het zonder te controleren geupload
en dat is inderdaad niet het bestand wat ik de eerste keer kreeg?????
ksnaputnie maar uhhh wel aardig ja
 

dopeling

Actieve deelnemer
16 mrt 2008
447
6
Arnhem
Ik heb weinig verstand van computers dat blijkt maar weer. Het lijkt net of de link versprongen is. Er is nu inhoudelijk sprake van twee links over staal/slijpen. Ik heb er een gezien - de download bij houtmannetje - Het mysterie van het het Damscus Zwaard - en uiteindelijk heb ik de mijne zoals deze oorspronkelijk bedoeld was ook weer gezien - en er weer op gezet - en deze gaat over het resultaat van verschillende slijpmaterialen/gereedschappen bij het slijpen van - in dit geval een scheermes/ razorblade welke uitklapbaar is.
Beide artikelen zijn van de Heer Verhoeven een Amerikaan met een bekend klinkende naam.
Dat wordt ook duidelijk in de bijdrage van Jaap.
Hopelijk dat het nu allemaal gelukt is en duidelijk.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.